ELKE ZONDAG OPEN VAN 13u30 TOT 18u

Kan ik mijn bestelling annuleren?


Bestelling online

Voorkomen is altijd beter dan genezen. Je ruimte goed opmeten en overtuigd zijn van je keuze, zijn alleszins al 2 belangrijke tips die we je kunnen meegeven. Indien het over een bestelling gaat, wordt een meubel vaak voor jou speciaal gemaakt, waardoor een annulatie door onze leveranciers niet aanvaard wordt. 

Om je aankoop te annuleren, neem je contact op met onze service-dienst, die met jou alle stappen zal overlopen. 

Indien je de artikelen in ontvangst hebt genomen, geldt een zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je de artikelen op eigen kosten kunt retourneren. Hoe dat juist in z'n werk gaat, vind je hier.

Bestelling in de winkel

Ook voor bestellingen in de winkel, geldt op zich dezelfde regel als online. Je hebt het recht om je verkoopsovereenkomst eenzijdig te verbreken, maar in dat geval rekenen we een verbrekingsvergoeding aan twv 30% van het bedrag van je bestelling. Bij elke bestelling in de winkel vragen we een voorschot van 30% op je bestelling. In het geval van een verbreking van het contract door de koper, zal het voorschot gebruikt worden als verbrekingsvergoeding. Ook in het geval van misbruik, het bewust weigeren van de bestelde goederen voor een periode langer dan 3 maanden, zal het voorschot ingehouden worden als annulatievergoeding.

< Terug naar het overzicht


Niet gevonden wat je zocht?

Wij staan voor je klaar om je verder te helpen!

via mail: info@ygo.be
via telefoon: 03 432 03 00

Je kan ons elke dag bereiken tijdens de openingsuren van 9u30 tot 18u (niet open op dinsdag) en op zondag van 13u30 tot 18u.


Nieuwsbrief