ELKE ZONDAG OPEN VAN 13u30 TOT 18u

Kan ik mijn bestelling wijzigen?


Bestelling online

Indien je je bestelling wilt wijzigen van bestelde maar nog niet geleverd goederen, dien je dit binnen de 5 werkdagen na de oorspronkelijke verkoopdatum aan te vragen en dient YGO uitdrukkelijk akkoord te gaan. Naargelang de wijziging zal er een bijkomende administratieve kost aangerekend worden. Bij een bestelling worden goederen vaak voor jou specifiek besteld, en aangezien we jou zo snel mogelijk willen verderhelpen, geven we je order ook meteen door aan onze leverancier. 

Indien de leverancier al gestart is met jou bestelling, door bestelling van goederen, stoffen en onderdelen, zal een wijziging niet kosteloos kunnen doorgaan. Voor het wijzigen van je bestelling, zijn we dan ook genoodzaakt om een verbrekingsvergoeding van 30% te bereken op het bedrag van je bestelling.

Om je aankoop te wijzigen, neem je contact op met onze service-dienst, die met jou alle stappen zal overlopen. 


Bestelling in de winkel

Ook voor bestellingen in de winkel, geldt op zich dezelfde regel als online. Je hebt het recht om je verkoopsovereenkomst eenzijdig te wijzigen, maar ook hier is tijd cruciaal. In het geval dat we zelf de bestelling niet meer kunnen wijzigen bij de leverancier, rekenen we een verbrekingsvergoeding aan twv 30% van het bedrag van je bestelling. 

< Terug naar het overzicht


Niet gevonden wat je zocht?

Wij staan voor je klaar om je verder te helpen!

via mail: info@ygo.be
via telefoon: 03 432 03 00

Je kan ons elke dag bereiken tijdens de openingsuren van 9u30 tot 18u (niet open op dinsdag) en op zondag van 13u30 tot 18u.


Nieuwsbrief