Is je aankoop beschadigd of mis je iets?
Heb je na levering een beschadiging van je aankoop vastgesteld, of mis je een onderdeel? No worries, we zijn er voor jou! Als koper dien je wettelijk gezien binnen de 2 maanden na aflevering de goederen te inspecteren op eventuele beschadigingen of gebreken en deze schriftelijk te melden. Indien je een beschadiging of een missend item hebt vastgesteld, dan dien je binnen de 5 dagen hier melding van te maken via service@ygo.be. Belangrijk is wel dat je ondertussen de goederen niet in gebruik neemt, want anders wordt het moeilijk om vast te stellen of de schade reeds aanwezig was bij levering, of dat deze het gevolg is door het gebruik van het artikel.
Niet gevonden wat je zocht?
Wij staan voor je klaar om je verder te helpen!
via mail: info@ygo.be
via telefoon: 03 432 03 00
Je kan ons elke dag bereiken tijdens de openingsuren van 9u30 tot 18u (niet open op dinsdag) en op zondag van 13u30 tot 18u.