ELKE ZONDAG OPEN VAN 13u30 TOT 18u

Is je aankoop beschadigd of mis je iets?


Heb je na levering een beschadiging van je aankoop vastgesteld, of mis je een onderdeel? No worries, we zijn er voor jou! Als koper dien je wettelijk gezien binnen de 2 maanden na aflevering de goederen te inspecteren op eventuele beschadigingen of gebreken en deze schriftelijk te melden. Indien je een beschadiging of een missend item hebt vastgesteld, dan dien je binnen de 5 dagen hier melding van te maken via service@ygo.be. Belangrijk is wel dat je ondertussen de goederen niet in gebruik neemt, want anders wordt het moeilijk om vast te stellen of de schade reeds aanwezig was bij levering, of dat deze het gevolg is door het gebruik van het artikel. 

Om je service-aanvraag zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen we jou om meteen volgende gegevens mee te sturen:
1. Het ordernummer: dit vind je terug op je verkoopscontract
2. Naam en voornaam dat op het verkoopscontract vermeld staat
3. Jouw contactgegevens
4. Omschrijving van de schade met een duidelijke vermelding wat er juist beschadigd is
5. Duidelijke en scherpe foto's van het artikel en detailfoto's van de schade.

< Terug naar het overzicht



Niet gevonden wat je zocht?

Wij staan voor je klaar om je verder te helpen!

via mail: info@ygo.be
via telefoon: 03 432 03 00

Je kan ons elke dag bereiken tijdens de openingsuren van 9u30 tot 18u (niet open op dinsdag) en op zondag van 13u30 tot 18u.


Nieuwsbrief