Ga naar de hoofdinhoud
ZONDAG 6 JULI OPEN VAN 10u TOT 18u

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER ORDERVERWERKING

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven, administratief medewerker orderverwerking om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven, administratief medewerker orderverwerking om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Ben jij een kei in administratie, hou je van structuur én krijg je energie van klantgericht werken? Dan zou jij wel eens perfect kunnen passen binnen ons hechte team! YGO Interieur & Accessoires is volop in beweging, en om onze groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot met oog voor detail en een hart voor klantenservice.

Jouw takenpakket

Coördinatie en communicatie:

  • Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze afdelingen (sales, logistiek en marketing) voor informatie over bestellingen en levertermijnen.
  • Je onderhoudt uitstekende contacten met leveranciers en klanten, zowel via e-mail als telefonisch.
  • Je volgt klantenbestellingen en inkooporders op.
  • Je beheert inkooporders en controleert orderbevestigingen.
  • Je zorgt voor een perfecte afhandeling van webshopbestellingen.

Logistieke ondersteuning:

  • Je werkt samen met onze logistieke dienst om klantenbestellingen te controleren en ophalingen te coördineren.
  • Je checkt klantorders op volledigheid en juistheid

Balie en klantcontact:

  • Je verwelkomt klanten met een glimlach aan onze balie.
  • Je schakelt moeiteloos tussen administratie en persoonlijk contact.

Jouw profiel

  • Je bent iemand met ervaring
  • Je bent een administratieve duizendpoot
  • Je bent communicatief zeer sterk
  • Je werkt nauwkeurig en kritisch
  • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht; je schakelt snel tussen verschillende taken.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Kennis van Navision (ERP-systeem) is een pluspunt.
  • Kennis van Engels en Frans is een pluspunt.
  • Je bent bereid om op zondagnamiddag te werken.

Wat wij bieden

  • Een voltijdse job:
    week 1: Maandag: 09.00 uur tot 18.00 uur, Dinsdag: vrij, Woensdag: 09.00 uur tot 18.00 uur, Donderdag: 09.00 uur tot 18.00 uur, Vrijdag: van 09.00 uur tot 18.00 uur,  Zaterdag: vrij,  Zondag: vrij
    week 2: Maandag: 09.30 uur tot 18.00 uur,  Dinsdag: vrij,  Woensdag: 09.00 uur tot 17.00 uur, Donderdag: 09.00 uur tot 17.00 uur, Vrijdag: 09.00 uur tot 16.00 uur, Zaterdag: 09.30 uur tot 18.00 uur, Zondag: 13.30 uur tot 18.00 uur 

  • Een uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf.
  • Een collegiale werksfeer met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een competitief salaris volgens ervaring en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken?
Stuur dan je motivatiebrief en CV naar jobs@ygo.be en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!