Ga naar de hoofdinhoud
DONDERDAG 1 MEI OPEN VAN 13u30 TOT 18u

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER ORDERVERWERKING

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven, administratief medewerker orderverwerking om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven, administratief medewerker orderverwerking om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Jouw takenpakket

Administratie en communicatie:

  • Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze afdelingen (sales, logistiek en marketing) voor informatie over bestellingen en levertermijnen.
  • Je onderhoudt uitstekende contacten met leveranciers en klanten, zowel via e-mail als telefonisch.
  • Je volgt klantenbestellingen en inkooporders op.
  • Je beheert inkooporders en controleert orderbevestigingen.
  • Je zorgt voor een perfecte afhandeling van web bestellingen.

Logistieke ondersteuning:

  • Je werkt samen met onze logistieke dienst om klantenbestellingen te controleren en ophalingen te coördineren.

Shopping afdeling:

  • Je werkt nauw samen met de aankoopverantwoordelijke van de shoppingafdeling.
  • Je zorgt voor het invoeren van bestellingen en controleren van orderbevestigingen.
  • Je communiceert met leveranciers over levertermijnen en mogelijkheden.
  • Je verwerkt binnenkomende leveringen in het ERP-systeem.
  • Je beheert retourzendingen.

Balie en klantcontact:

  • Je springt in aan de balie en ontvangt bezoekers en klanten met een glimlach.

Jouw profiel

  • Je bent een administratieve duizendpoot
  • Je bent communicatief zeer sterk
  • Je werkt nauwkeurig en kritisch
  • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht; je schakelt snel tussen verschillende taken.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Kennis van Navision (ERP-systeem) is een pluspunt.
  • Kennis van Engels en Frans is een pluspunt.
  • Je bent bereid om op zondagnamiddag te werken.

Wat wij bieden

  • Een voltijdse job (maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9u tot 18u en zondag van 13u30 tot 18u) 1 keer om de twee weken zaterdag van 09.30 uur tot 18 uur. Dinsdag altijd vrij.
  • Een uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf.
  • Een collegiale werksfeer met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een competitief salaris volgens ervaring en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken?
Stuur dan je motivatiebrief en CV naar jobs@ygo.be en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!